Specialista vypořádání

    Jsme AKCENTA CZ - Specialista na devizové operace. Úzce se specializujeme na směnu měn, zahraniční platby a zajišťovací obchody pro klienty z řad firem a institucí. Máme za sebou více než 25 let zkušeností s poskytováním finančních služeb na českém i evropském trhu, kde obsluhujeme přes 54 000 klientů. AKCENTA CZ a.s. je od roku 2021 členem skupiny Raiffeisen Bank International.

    Jako nový člen týmu budete:

    • Zpracovávat bankovní výpisy a došlé platby
    • Evidovat přeplatky, nedoplatky a vrácené platby
    • Párovat denní obraty
    • Pracovat v účetním programu Helios a dalších interních systémech
    • Komunikovat nejen s kolegy z ostatních útvarů, ale i s klienty a bankami

    Co Vám nabídneme:

    • 5 týdnů zasloužené dovolené a 5 dní zdravotního volna
    • Stravenkový paušál, příspěvek na kulturu/sport/penzijní připojištění
    • Výhodný O2 tarif pro Vás i Vaše blízké
    • Fajn partu kolegů, kteří táhnou za jeden provaz a se vším Vám pomůžou
    • Stabilní zaměstnání v příjemném a moderním prostředí v centru Hradce Králové
    • Dobrou firmou se má linout vůně kávy, a proto ji u nás budete mít k dispozici zdarma
    • Spoustu akcí pro zaměstnance (více informací najdeš na našem Instagramu jsme.akcenta 😊)

    Jak si Vás představujeme?

    • Máte minimálně SŠ ukončenou maturitní zkouškou (obor není rozhodující)
    • Domluvíte se anglicky (úroveň B1) a zvládnete práci na PC na uživatelské úrovni (MS Office)
    • Jste komunikativní, zodpovědný a samostatný člověk

    Jestli Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám svoje CV a my se Vám ozveme! 😊

    Kdo s vámi bude komunikovat?

    Alina Mikulecká

    Alina Mikulecká