Akcenta top

Foreign Exchange Specialist with Romanian

Náplň práce / Job description

Hlavní náplní Vaší práce bude poskytování individuálních řešení pro středně velké firmy v oblasti devizových operací.

Your main responsibility will be to provide individual solutions for our clients in the field of foreign exchange operations.

  • Směna zahraničních měn po telefonu se stávajícími klienty / Offering an individual exchange rate bid to our clients, trading over the phone
  • Hledání řešení pro eliminaci kurzového rizika / Finding solutions to eliminate exchange rate risk
  • Informování klientů o dění na finančním trhu / Informing clients about developments in the financial market
  • Pravidelný kontakt s klienty a navrhování vhodných strategií, které odpovídají jejich potřebám / Regular contact with clients and suggesting appropriate strategies that fit their needs
  • Spolupráce s obchodními zástupci / Cooperation with an external network of sales representatives

Budete obchodovat pouze s našimi stávajícími klienty, kteří Vám se zájmem o obchod zavolají. Akvizice nových klientů nebude náplní Vaší práce, tu zajišťuje naše externí síť.

You will only trade with our existing clients. Customer acquisition is performed by our external network of sales representatives and will not be your responsibility.

Nabídneme Vám / We offer

  • Stabilní zaměstnání v příjemném a moderním prostředí v centru Hradce Králové / Stable employment in pleasant modern environment in the centre of Hradec Králové
  • Otevřená a přátelská komunikace / Open and friendly communication
  • Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) s možností prodloužení na dobu neurčitou / Fixed term job (1 year) with the option of extending for an indefinite period
  • Další vzdělávání v ekonomické oblasti / Further education in economic field
  • Zajímavý balíček zaměstnaneckých benefitů – příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené, 5 dní zdravotního volna (sick days), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na volnočasové aktivity (MultiSport), výhodný telefonní tarif, školení, firemní akce,… / A variety of benefits – monetary meal contributions, 5 weeks of holiday, sick days, contribution to pension insurance, contribution to leisure activities, mobile phone and favourable telephone tariff, education and regular trainings
  • Pomoc ze strany společnosti v případě dojíždění či relokace / Help with relocation or communting

Požadujeme / Requirements

  • Aktivní znalost rumunského jazyka – podmínkou (komunikace s rumunskými klienty) / Fluent Romanian is a must (communication with Romanian clients)
  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou / High School Diploma or University degree
  • Znalost práce na PC ve standardním rozsahu / Computer literacy
  • Komunikativnost, zodpovědnost / High level of communication skills, responsibility
  • Proklientský přístup / Client-centric approach

Výhodou / Advantage

  • Vzdělání ekonomického směru / Education in economic field
  • Řidičský průkaz skupiny B (příležitostné služební cesty) / Driving licence (occasional business trips)
  • Oceníme Váš zájem o dění na finančním trhu / Interest in the financial market


V naší společnosti uvítáme jak zkušené kandidáty, tak kandidáty bez znalosti prostředí, kteří mají chuť se vzdělávat.

This position is suitable for both experienced senior candidates and also junior candidates who are interested to learn.

POŠLETE NÁM SVÉ C.V.
Formulář
+420  498 777 830

AKCENTA CZ a.s.

HR Manager - Michaela Zídková
Nerudova 1361/31, 500 02 Hradec Králové, Česká republika
Tel: +420 498 777 830, e-mail: michaela.zidkova@akcenta.eu

AKCENTA CZ
největší platební instituce
ve střední Evropě
Chci se stát klientem
42.000
klientů
20
více než
let zkušeností
Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním a používáním souborů cookies. Více o ochraně osobních údajů a cookies.