Akcenta top

Middle office s maďarštinou

Hledáte zajímavou práci v dynamické společnosti? Denní komunikace s lidmi je něco, co vás baví a naplňuje?
Přidejte se k nám a získejte stabilní zaměstnaní v příjemném a moderním prostředí v centru Hradce Králové.
Nemáte zkušenosti na obdobné pozici? Nevadí – vše potřebné Vás naučíme.


Náplň práce

Hlavní náplní Vaší práce je administrativní zajištění útvaru Middle Office a poskytování telefonické podpory stávajícím klientům.

  • Předávání informací klientům po telefonu a e-mailu
  • Zadávání klientských dat do interního systému společnosti
  • Spolupráce s ostatními útvary společnosti
  • (Nejedná se o akvizici či prodej produktů.)

Nabídneme Vám

  • Podrobné zaškolení
  • Nekorporátní přístup – otevřená a přátelská komunikace
  • Zajímavý balíček zaměstnaneckých benefitů – stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, 5 sick days, příspěvek na penzijní připojištění, MultiSport karta, výhodný telefonní tarif, školení, firemní akce
  • Hlavní pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) s možností prodloužení na dobu neurčitou

Požadujeme

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
  • Znalost maďarského jazyka (komunikace s maďarskými klienty)
  • Znalost českého nebo anglického jazyka (komunikace s kolegy)
  • Uživatelská znalost práce na PC
  • Komunikativnost, zodpovědnost a proklientský přístup


Tato pozice je vhodná také pro absolventy.

Middle office s maďarštinou

POŠLETE NÁM SVÉ C.V.

AKCENTA CZ a.s.

HR Manager - Michaela Zídková
Nerudova 1361/31, 500 02 Hradec Králové, Česká republika
Tel: +420 498 777 830, e-mail: michaela.zidkova@akcenta.eu

AKCENTA CZ
největší platební instituce
ve střední Evropě
Chci se stát klientem
46.000
klientů
20
více než
let zkušeností

Zastavení obchodů a transakcí do Ruska a Běloruska

 

Vážení klienti,

vzhledem k válce na Ukrajině nebude od 21. března 2022 docházet k realizaci plateb s ruskými a běloruskými partnery/bankami.
 
Omlouváme se za případné komplikace.
 
Vaše AKCENTA CZ