Hledáte zajímavou práci v dynamické společnosti? Denní komunikace s lidmi je něco, co vás baví a naplňuje?
Přidejte se k nám a získejte stabilní zaměstnaní v příjemném a moderním prostředí v centru Hradce Králové.
Nemáte zkušenosti na obdobné pozici? Nevadí – vše potřebné Vás naučíme.
Náplň práce
Hlavní náplní Vaší práce je administrativní zajištění útvaru Middle Office a poskytování telefonické podpory stávajícím klientům.
- Předávání informací klientům po telefonu a e-mailu
- Zadávání klientských dat do interního systému společnosti
- Spolupráce s ostatními útvary společnosti
- (Nejedná se o akvizici či prodej produktů.)
Nabídneme Vám
- Podrobné zaškolení
- Nekorporátní přístup – otevřená a přátelská komunikace
- Zajímavý balíček zaměstnaneckých benefitů – stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, 5 sick days, příspěvek na penzijní připojištění, MultiSport karta, výhodný telefonní tarif, školení, firemní akce
- Hlavní pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) s možností prodloužení na dobu neurčitou
Požadujeme
- Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
- Znalost maďarského jazyka (komunikace s maďarskými klienty)
- Znalost českého nebo anglického jazyka (komunikace s kolegy)
- Uživatelská znalost práce na PC
- Komunikativnost, zodpovědnost a proklientský přístup
Tato pozice je vhodná také pro absolventy.
Middle office s maďarštinou