Akcenta top

Pracovník Back office - Vypořádání

Náplň práce

Hlavní náplní Vaší práce bude účtování kreditů, debetů a podúčtových operací.

  • Zpracování bankovních výpisů
  • Evidence přeplatků, nedoplatků, vrácených plateb
  • Práce v účetním programu Helios a dalších interních systémech
  • Komunikace s klienty a bankami
  • Spolupráce s ostatními útvary

Nabídneme Vám

  • Stabilní zaměstnání v příjemném a moderním prostředí v centru Hradce Králové
  • Nekorporátní přístup – otevřená a přátelská komunikace
  • Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • Zajímavý balíček zaměstnaneckých benefitů – stravenky, 5 týdnů dovolené, 5 dní zdravotního volna (sick days), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na volnočasové aktivity (MultiSport), výhodný telefonní tarif, školení, firemní akce,…

Požadujeme:

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
  • Znalost práce na PC
  • Komunikativnost, zodpovědnost, pečlivost, samostatnost
  • Komunikativní znalost anglického jazyka výhodou
  • Znalost programu Helios Orange výhodou (nikoliv podmínkou)

Tato pozice je vhodná také pro absolventy.

 Back Office - Vypořádání

POŠLETE NÁM SVÉ C.V.
Formulář
+420  498 777 830

AKCENTA CZ a.s.

HR Manager - Michaela Zídková
Nerudova 1361/31, 500 02 Hradec Králové, Česká republika
Tel: +420 498 777 830, e-mail: michaela.zidkova@akcenta.eu

AKCENTA CZ
největší platební instituce
ve střední Evropě
Chci se stát klientem
39.000
klientů
20
více než
let zkušeností
Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním a používáním souborů cookies. Více o ochraně osobních údajů.