Akcenta top

Pracovník Back office

Náplň práce

  • Zadávání a kontrola tuzemských a zahraničních plateb/rámcových smluv uzavřených s klienty
  • Telefonická a emailová komunikace spojená se zpracováním smluv a plateb (nejedná se o akvizici)
  • Práce s interními systémy
  • Spolupráce s ostatními útvary Společnosti

Nabídneme Vám

  • Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • Stabilní zaměstnání v příjemném a moderním prostředí
  • Zajímavý balíček zaměstnaneckých benefitů – stravenky, 5 týdnů dovolené, 5 dní zdravotního volna (sick days), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na volnočasové aktivity (MultiSport), výhodný telefonní tarif, školení, firemní akce a další

Požadujeme

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
  • Pečlivost, zodpovědnost, samostatnost a důraz na kvalitu zpracovávaných informací
  • Znalost anglického jazyka na komunikační úrovni
  • Znalost práce na PC ve standardním rozsahu
 
Tato pozice je vhodná také pro absolventy.

 

Pracovník Back office 

POŠLETE NÁM SVÉ C.V.
Formulář
+420  498 777 830

AKCENTA CZ a.s.

HR Manager - Michaela Zídková
Nerudova 1361/31, 500 02 Hradec Králové, Česká republika
Tel: +420 498 777 830, e-mail: michaela.zidkova@akcenta.eu

AKCENTA CZ
největší platební instituce
ve střední Evropě
Chci se stát klientem
36.000
klientů
20
více než
let zkušeností
Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním a používáním souborů cookies. Více o ochraně osobních údajů.