Akcenta top

Pracovník/ce útvaru Middle Office s polštinou

Náplň práce

Hlavní náplní Vaší práce bude administrativní zajištění útvaru Middle Office a poskytování telefonické podpory stávajícím klientům.

  • Předávání informací klientům a obchodním partnerům – po telefonu a e-mailu
  • Zadávání klientských dat do interního systému Společnosti
  • Spolupráce s ostatními útvary Společnosti
  • Nejedná se o akvizici či prodej produktů.

Nabídneme Vám

  • Stabilní zaměstnání v příjemném a moderním prostředí v centru Hradce Králové
  • Nekorporátní přístup - otevřená a přátelská komunikace
  • Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • Zajímavý balíček zaměstnaneckých benefitů – příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené, 5 dní zdravotního volna (sick days), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na volnočasové aktivity (MultiSport), výhodný telefonní tarif, školení, firemní akce,…

Požadujeme

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
  • Znalost polského jazyka (komunikace s polskými klienty)
  • Znalost práce na PC ve standardním rozsahu
  • Komunikativnost, zodpovědnost a proklientský přístup
 
Tato pozice je vhodná také pro absolventy.

Pracovník/ce útvaru Middle Office

POŠLETE NÁM SVÉ C.V.
Formulář
+420  498 777 830

AKCENTA CZ a.s.

HR Manager - Michaela Zídková
Nerudova 1361/31, 500 02 Hradec Králové, Česká republika
Tel: +420 498 777 830, e-mail: michaela.zidkova@akcenta.eu

AKCENTA CZ
největší platební instituce
ve střední Evropě
Chci se stát klientem
42.000
klientů
20
více než
let zkušeností
Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním a používáním souborů cookies. Více o ochraně osobních údajů.