Rozhodli jsme se digitalizovat. Ve velkém.
AKCENTA CZ je největší středoevropská platební instituce s více než 51 000 klienty. Na několika evropských trzích úspěšně působí už více než 25 let. V roce 2021 společnost koupila mezinárodní skupina Raiffeisen Bank International. S plány na další expanzi jsme se rozhodli významně posunout v oblasti digitalizace, a proto potřebujeme doplnit náš tým o specialistu digitálního marketingu, který bude komunikovat a spoluvytvářet IT produkty ze strany marketingu.
Pojď dělat moderní digitální marketing.
Třeba jsi ten typ, který chce být v centru dění a teď je nejvhodnější čas - připravujeme roadmapu, fixujeme věci a připravujeme se posunout náš digitální marketing a komunikaci na jiný level.
Zapadneš k nám, pokud:
- máš zkušenosti s tvorbou a komunikací digitálních produktů, především těch, se kterými interagují potenciální i stávající klienti
- umíš komunikovat s digitálními produktovými manažery, designéry a vývojáři (znáš softwary jako Figma, Jira, Confluence, eventuálně Strapi)
- jsi někdy nastavoval výkonnostní kampaně a SEO
- Ti analytické a měřící nástroje v digitálním světě říkají aspoň trochu pane
- máš-li zkušenosti z fintech světa, určitě to pro Tebe bude výhoda a rychleji vlétneš do problematiky, kterou řešíme
Nemělo by Ti chybět:
- středoškolské vzdělání s maturitou
- schopnost komunikovat v angličtině
Na oplátku nabízíme:
- odpovídající plat, nehledáme juniora, ale někoho, kdo se nebojí rozhodovat
- kvartální a mimořádné bonusy
- možnost pracovat se seniorními profesionály napříč obory financí a digitálního světa
- hardware a software dle potřeby tak, aby se Ti pracovalo co nejlépe
- možnost využití home office
- flexibilní pracovní dobu
- klasika - dovolená 25 dní, 5 sick days, stravenkový paušál, příspěvky na penzijní připojištění nebo volnočasové aktivity atd.
Specialista digitálního marketingu