Akcenta top

Specialista Middle office s rumunštinou

Hledáte zajímavou práci v dynamické společnosti? Je komunikace s lidmi něco, co vás baví? Přidejte se k nám a získejte stabilní zaměstnání v příjemném a moderním prostředí v centru Hradce Králové.
Nemáte zkušenosti na obdobné pozici? Nevadí, vše potřebné Vás naučíme.

Co Vás na této pozici čeká?

  • Poskytování podpory stávajícím klientům (po telefonu i emailu)
  • Zpracování administrativy související s řešením požadavků našich klientů
  • Denní spolupráce s kolegy z ostatních útvarů

Co Vás určitě nečeká? Získávání nových klientů a aktivní nabízení našich služeb.

Proč pracovat právě u nás?

  • Jsme stabilní společnost s více než 25 lety zkušeností
  • Nabízíme nekorporátní přístup a otevřenou a přátelskou komunikaci
  • Vše potřebné Vás naučíme, oporou Vám budou zkušení kolegové
  • Myslíme na naše zaměstnance, a proto nabízíme zajímavý balíček benefitů: 5 týdnů zasloužené dovolené a 5 sick days, stravenkový paušál, příspěvek na volný čas / sport / penzijní připojištění / výuku jazyků, výhodný telefonní tarif pro Vás i Vaše blízké

A jak si Vás představujeme?

  • Máte minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
  • Mluvíte plynně rumunsky (komunikace s rumunskými klienty)
  • Domluvíte se česky nebo anglicky, abyste se dorozuměli s kolegy
  • Ovládáte práci na PC na uživatelské úrovni
  • Jste komunikativní a zodpovědný člověk s proklientským přístupem

Zaujala Vás tato pozice nebo máte zájem o více informací? Pošlete nám své CV a my se Vám co nejdříve ozveme.

Specialista Middle office s rumunštinou

POŠLETE NÁM SVÉ C.V.

AKCENTA CZ a.s.

HR Manager - Michaela Zídková
Nerudova 1361/31, 500 02 Hradec Králové, Česká republika
Tel: +420 498 777 830, e-mail: michaela.zidkova@akcenta.eu

AKCENTA CZ
největší platební instituce
ve střední Evropě
Chci se stát klientem
51.000
klientů
25
více než
let zkušeností