Hledáte zajímavou práci v dynamické společnosti? Je komunikace s lidmi něco, co vás baví? Přidejte se k nám a získejte stabilní zaměstnání v příjemném a moderním prostředí v centru Hradce Králové.
Nemáte zkušenosti na obdobné pozici? Nevadí, vše potřebné Vás naučíme.
Co Vás na této pozici čeká?
- Poskytování podpory stávajícím klientům (po telefonu i emailu)
- Zpracování administrativy související s řešením požadavků našich klientů
- Denní spolupráce s kolegy z ostatních útvarů
Co Vás určitě nečeká? Získávání nových klientů a aktivní nabízení našich služeb.
Proč pracovat právě u nás?
- Jsme stabilní společnost s více než 25 lety zkušeností
- Nabízíme nekorporátní přístup a otevřenou a přátelskou komunikaci
- Vše potřebné Vás naučíme, oporou Vám budou zkušení kolegové
- Myslíme na naše zaměstnance, a proto nabízíme zajímavý balíček benefitů: 5 týdnů zasloužené dovolené a 5 sick days, stravenkový paušál, příspěvek na volný čas / sport / penzijní připojištění / výuku jazyků, výhodný telefonní tarif pro Vás i Vaše blízké
A jak si Vás představujeme?
- Máte minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
- Mluvíte plynně rumunsky (komunikace s rumunskými klienty)
- Domluvíte se česky nebo anglicky, abyste se dorozuměli s kolegy
- Ovládáte práci na PC na uživatelské úrovni
- Jste komunikativní a zodpovědný člověk s proklientským přístupem
Zaujala Vás tato pozice nebo máte zájem o více informací? Pošlete nám své CV a my se Vám co nejdříve ozveme.
Specialista Middle office s rumunštinou